Warning: file_exists(): open_basedir restriction in effect. File(/template-parts/content/content-page) is not within the allowed path(s): (/home/academly/academlyceum.zp.ua/www:/home/academly/.system/tmp:/usr/local/pear) in /home/academly/academlyceum.zp.ua/www/wp-content/themes/brite/inc/vendor/colibriwp/themebase/src/View.php on line 51
[et_pb_section fb_built=”1″ _builder_version=”4.17.1″ _module_preset=”default” global_colors_info=”{}”][et_pb_row _builder_version=”4.17.1″ _module_preset=”default” global_colors_info=”{}”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.17.1″ _module_preset=”default” global_colors_info=”{}”][et_pb_text _builder_version=”4.17.4″ _module_preset=”default” text_font_size=”17px” hover_enabled=”0″ global_colors_info=”{}” sticky_enabled=”0″]
Батькам майбутніх першокласників
Шановні батьки
майбутніх першокласників!
Бувають у житті людини моменти, які порушують звичайний перебіг подій. Серед них – початок навчання в школі. Діти йдуть до школи з шести років, а це, звичайно, багато що міняє – і для сім’ї, і для школи. Це вносить і в побут, і в буття не тільки дитини, але й усієї родини принципову новизну. Адже саме від батьків залежить чи розвинеться у дитини бажання йти до школи, залучатись до спільної діяльності з учителем.
Період 5-6 років – старший дошкільний вік. Він є дуже важливим у розвитку пізнавальної, інтелектуальної та особистісної сфери дитини. Його можна назвати базовим віком, коли закладається до 90% усіх рис особистості дитини. У цьому віці дитина вбирає всю пізнавальну інформацію. Наукою доведено, що в цьому віці людина запам’ятовує стільки інформації, скільки вона не запам’ятає потім ніколи в житті.
Провідна діяльність у цей період – гра. Характер гри змінюється разом з розвитком дитини. Спостерігаючи, як дитина грає, про неї можна багато дізнатися. Слід звернути увагу й на загальний розвиток особистості. До кінця дошкільного віку дитина має знати в якій країні, у якому населеному пункті вона живе. Дитина повинна знати, що найближчим часом стане школярем і її вчинки, поведінку оцінюватиме не лише вона сама («Я хороша»), але й навколишні.
Щодо бажання вчитися, стати школярем, то воно з’являється у більшості дітей під впливом дорослих. Дитина відчуває, що їй уже мало тільки гратися, вона уже доросліша і школа відкриє для неї можливість виявити свою дорослість. Допомогти дитині стати учнем маємо ми – дорослі. Маємо і можемо, якщо об’єднаємо зусилля.
[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]